بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

20 پاتوق - سایت دانلود نرم افزار و سرگرمی

www.20patogh.com


سایت دانلود نرم افزار وسرگرمی
20 پاتوق

دانلود Macrium Reflect 5.1.5496 – نرم افزار پشتیبان گیری و بازیا

Macrium Reflect ۵.۱.۵۴۹۶ یک نرم افزار حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و درایوهای هارد و تهیه ایمیج از هارد دیسک، رایانه شما می باشد.شما با استفاده از این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات سیستم مانند تصاویر , موزیک ها , فیلم ها , برنامه ها و هر چیزی که در سیستم دارید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود Dropbox 1.6.11 – فضای رایگان برای ذخیره اطلاعات

 

Dropbox 1.6.11 دراپ‌باکس یک ارائه‌کنندهٔ خدمات میزبانی پرونده در وب است که توسط شرکتی به همین نام اداره می‌شود و امکان همگاه‌سازی (synchronization) پرونده‌ها روی چند رایانهٔ مختلف یا بین چند کاربر مختلف از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. در حال حاضر پس از ثبت نام در سایت فضای رایگانی به حجم ۲ گیگابایت  در اختیار کاربر قرار داده می‌شود که در صورت نیاز می‌توان فضای بیشتر از آن را خریداری نمود. کاربرد دراپ باکس گستره وسیعی مثل پشتیبان گیری از فایل‌های حیاتی تا اشتراک گذاری سایر فایل‌ها را در بر می‌گیرد.

ادامه مطلب ...

دانلود Picasa 3.9 Build 136.12 – نرم افزار نمایش عکس پیکاسا

Picasa 3.9 Build 136.12 یک ابزار برای منظم کردن و مشاهده عکس است.هر زمان که نرم افزار Picasa را اجرا کرده و شروع یه کار می نماید بصورت خودکار تمامی تصاویر موجود برروی هارد درایو شما را تعیین موقعیت نموده وآنها را توسط آلبوم های بصری و بر حسب زمان مرتب و سازماندهی می نماید. (حتی تصاویری که زمان زیادی است آنها را فراموش نموده اید).شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید, یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب ...

دانلود Easy Installer – مدیریت اینستال فایل های آندروید

Easy Installer  یک برنامه بسیار کاربردی برای نصب نرم افزارهای APK روی کارت SD می باشد. Easy Installer تمام فایل های قابل نصب روی کارت SD شما را نمایش می دهد و شما تنها با یک کلیک می توانید برنامه مورد نظر خود را نصب کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود Easy Uninstaller – برنامه حذف آسان نرم افزار های آندروید

Easy Uninstaller برنامه ای مناسب برای حذف برنامه های گوشی های آندروید می باشد. شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا در یک زمان چندین برنامه را انتخاب و بعد آنها را حذف کرده , همچنین شما قبل از پاک کردن هر برنامه ها می توانید جزئیات آن برنامه از قبیل نام برنامه , نسخه , زمان بروزرسانی و اندازه برنامه را مشاهده کنید.

ادامه مطلب ...