بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET تاریخ 2011.12.17 نسخه های v3.x v4

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

طراحی صفحات CSS با Blumentals Rapid CSS 2011 v11.2.0

طراحی صفحات CSS با Blumentals Rapid CSS 2011 v11.2.0

Cascading Style Sheets یا به اختصار CSS یکی از زبان های برنامه نویسی به شمار می رود. این زبان برنامه نویسی که بهتر اسکریپ نویسی نام برده شود یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب به شمار می رود. تقریبا این زبان جزیی از تمامی سایت های موجود در اینترنت به شمار می رود. شاید سایتی نباشد که حداقل یک فایل با فرمت CSS را در خود جای نداده باشد، برای راه اندازی هرسایتی معمولا یک فایل با فرمت CSS و بیشتر اوقات با نام Style قرار می گیرد. CSS ها را برنامه نویسان و طراحان وب به خوبی می ناشناسند. شاید افرادی باشندکه ندانند اصلا CSS چیست؟ در نظر بگیرید یک طراحان برای مثال بخواهد تنها 5 صفحه سایتی را طراحی کند. جدای از زبان برنامه نویسی می بایست قالبی را هم که در آن نوع جداول، پس زمینه ها، فونت ها، رنگ ها و ... است، در نظر بگیرد. اگر طراح بخواهد همین قالب را برای 5 صفحه پیاده نماید هم تعداد خطوطی که نوشته می شود بیشتر خواهد شد و هم این که می بایست در هر 5 صفحه مدام تعریف کند این خط با چه فونت و با چه اندازه ای باشد. این کار بسیار سخت خواهد شد و ضمن این که احتمال خطا هم در قالب صفحات بیشتر خواهد شد. CSS کار را بسیار آسان کرده است. به سادگی می توان قالب یا همان استایل را در یک صفحه CSS تعریف نموده و سپس تنها با استفاده از یک دستور لینک آن را در صفحه مورد نظر قرار داد. این امر کمک زیادی به طراحان وب می کند. البته نباید CSS ها را دست کم گرفت این زبان برنامه نویسی در بسیار از مراکر آموزشی در ایران و یا حتی در کل دنیا به صورت دروس بسیار مهم تدریس می شود. CSS نکته ای جالب رو با خود به همراه دارد که با هیچ یک از زبان های معروف نظیر PHP یا ASP.Net مشکلی نداشته و بالعکس این دو به CSS ها هم نیاز پیدا می کنند. برای نوشتن این کدها می توان حتی از Notepad ویندوز هم بهره برد اما خوب به طبع این امر زیاد مرسوم  متداول نمی باشد. این بار قصد معرفی نرم افزاری را داریم که تنها برای مهندسان برنامه نویسی CSS ابزاری فوق العاده محسوب نمی شود بلکه طراحان وب سایت ها و برنامه نویسان هم می توانند از آن بهره ببرند. این نرم افزار بسیار کم حجم Blumentals Rapid CSS نام دارد. ابزاری بسیار مناسب و کارا که قدرت برنامه نویسان CSS را می تواند نمابان سازد. مهم ترین قابلیت این نرم افزار افزایش سرعت کاربر درساخت صفحات CSS است. طراح قادر است تا با سرعتی بسیار بالا و البته بسیار آسان اقدام به برنامه نویسی CSS نماید.  کدنویسی فوق العاده آسان خواهد شد، اگر از این ابزار استفاده شود. نکته ای بسیار مهم در مورد این ابزار نمایش آنی کدهای نوشته شده از سوی طراح است. کمتر نرم افزاری پیدا می شود که چنین قابلیتی داشته باشد. یعنی بتواند به صورت لحظه به لحظه کدهای CSS را به تصویر بکشد.  مهندسان CSS که به دنبال ابزاری  مناسب برای دستان هنرمند مغز متفکرشان هستند Blumentals Rapid CSS می تواند ابزاری بسیار مناسب باشد. یادمان باشد که همیشه ، کاربران ابتدا به طرح و قالب و رنگ بندی سایت توجه می کنند و بعد به مطالب آن!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blumentals Rapid CSS 2011 v11.2.0:
- راحت شدن کار کدنویسی با CSS
- استفاده آسان و افزایش سرعت در کد نویسی
- چک کردن کدها توسط نرم افزار برای یافتن کدهای اشتباه
- تکمیل کردن ادامه کدها توسط خود نرم افزار
- نمایش آنی کدهای نوشته شده
- استاندارد شدن کدهای این برنامه با مرورگر ها
- قابلیت ذخیره سازی و یا بازگشایی از سرورها FTP
- قابلیت مدیریت مستقیم بر روی سایت
- محیط کاربر پسند نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود Comodo Dragon v16.1.1.0 Final مرورگری متفاوت برای وبگردی

دانلود Comodo Dragon v16.1.1.0 Final مرورگری متفاوت برای وبگردی


در کنار مرورگرهای رایجی که امروزه میان کاربران بسیار محبوب هستند و معمولا کاربران برای وبگردی از آن ها بهره می گیرند نرم افزارهایی همچون Comodo Dragon هستند که توانایی وبگردی با سرعت بالا و امنیت فوق العاده را به کاربران می دهند. این مرورگر هم با توجه به این که شاید آنچنان رایج و محبوب نیست اما توانایی وبگردی با نهایت امنیت و سرعت را به کاربران هدیه می دهد. سیستم نو و جدیدی که در موتورهای پردازشی در این ابزار تعبیه شده سبب افزایش امنیت و عدم ازدست رفتن اطلاعات در وبگردی می شود ؛ در حقیقت این مرورگر برپایه گوگل کروم طراحی شده است با این تفاوت که هیچکدام از مشکلات مرورگر معروف گوگل را نداشته و به نوعی تصحیح شده این مرورگر معروف است که با نامی دیگر عرضه شده است.
سازگاری با انواع پروتوکل ها و استانداردهای تحت وب که امروزه به آن اهمیت زیادی داده می شود در این مرورگر به صورت بهینه شده قابل دسترس است. سازگاری با پروتوکل های ایمنی همچون SSL باعث خواهد شد تا کاربران در پرداخت های الکترونیکی با خیالی راحت به جا به جایی حساب های خود بپردازند. کاهش استفاده از منابع سخت افزاری هم بسیار اهمیت دارد که Comodo Dragon با استفاده از الگوریتم های جدید کمترین منابع را از سیستم اشغال می کند. نسخه ی جدید و تکامل یافته این ابزار قدرتمند به تازگی عرضه شده است که پیشنهاد می کنیم حتما این مرورگر جالب و جذاب را دریافت کرده و پایداری و امنیت در آن لذت ببرید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Comodo Dragon v16.1.1.0 Final:
- امنیت بالا در وبگردی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- سرعت بالا در وبگردی
- سازگاری با همه پروتوکل های ایمن نظیر SSL
- سازگار با انواع استانداردهای تحت وب
- واسط کاربر پسند نرم افزار
- استفاده از پایه و اساس مرورگر کروم
- کمترین استفاده ممکن از رم و پردازنده
- استفاده آسان از تمامی قسمت ها و تنظیمات نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود فروشگاه ساز حرفه ای اپن کارت فارسی OpenCart v1.5.1.3


OpenCart چیست؟ اپن کارت (OpenCart) یک سیستم فروشگاه ساز حرفه ای و متن باز (Open-Source) می باشد که براساس ویژگی های بسیار غنی و کاربردی و همچنین ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده که باعث می شود فروشنده بتواند یک فروشگاه اینترنتی کامل و منحصر به فرد را ایجاد نموده و از آن برای کار و تجارت خود در اینترنت استفاده نماید. علاوه بر این می توان به جرات اظهار نمود که این سیستم فروشگاه ساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین سیستم های مورد استفاده در فروشگاه های آنلاین ایران و دنیا می باشد که به سبب داشتن ویژگی های خارق العاده ای همچون داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند، ماژول ها و الگو های مختلف و کاربردی، چند زبانه بودن، پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت محلی و جهانی و هزاران ویژگی و قابلیت دیگر که در ادامه به توضیح برخی از آن ها پرداخته شده است، به این محبوبیت و شهرت دست یافته است. از طرفی با توجه به توسعه این سیستم در ایران امروزه اتصال به کلیه درگاه های پرداخت ایرانی نیز فرآهم شده است.


توضیح و معرفی برخی از ویژگی های سیستم این فروشگاه ساز قدرتمند:
- قالب ها و الگوها:
سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) دارای انواع تمپلیت ها و الگوهای از پیش آماده بوده که کاربر را قادر می سازد تا به راحتی بتواند از آن ها استفاده کند و به سوئیچ بین آن ها پرداخته یا حتی نسخه ی فعلی سایت و فروشگاه خود را به راحتی بر روی این سیستم فروشگاه ساز انتقال دهد.
- چند زبانه بودن :یکی دیگر از ویژگی های مهم سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) چند زبانه بودن آن می باشد که امروزه برای بیش از صدها زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی نیز ارائه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته که می توانند فروشگاه ساز خویش را به زبان های دلخواه ایجاد نموده و از آن ها استفاده نمایند.
- چند فروشگاهی بودن :از آنجایی که امروزه مزایای بسیاری در رابطه با (Multi-Store) بودن فروشگاه ها وجود دارد سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) نیز این قابلیت مفید را در خود جای داده تا این امکان را برای کاربر ایجاد نماید تا بتواند به مدیریت فروشگاه های متعدد از یک پنل مدیریت پرداخته و مواردی همچون امکان تنظیم یک محصول برای نمایش در یک فروشگاه خاص، امکان محلی نمودن هر فروشگاه با استفاده از تنظیم نمودن زبان های مختلف پیش فرض؛ واحد ارز و طبقه ی مالیاتی، امکان تنظیم قیمت های مختلف برای هر فروشگاه، امکان تنظیم تم برای هر فروشگاه برای مطابقت با محصولات فروخته شده، امکان راه اندازی یک گروه پیش فرض برای مشتریان هر فروشگاه و راه اندازی یک فروشگاه برای مشتریان خرده فروش و عمده فروش و ... بپردازد.
- درگاه های پرداخت :یکی دیگر از ویژگی های سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) که بسیار مهم بوده و باعث شده افراد زیادی از آن استفاده نمایند ساپورت آن به وسیله ی درگاه های پرداخت متفاوت و فراوانی می باشد که به طور پیش فرض در آن گنجانده شده و به فروشنده اجازه می دهد تا به راحتی فروشگاه خود را به درگاه های پرداخت محلی نیز متصل نماید. به طور کلی کلیه درگاه های پرداخت جهانی معتبر در این سیستم گنجانده شده است و در نسخه فارسی این فروشگاه ساز، درگاه های پرداخت ایرانی همچون پاسارگاد، پارسیان، ملی، ملت، اقتصاد نوین و ... نیز تعریف شده است.
- افزونه ها و ماژول ها :
یکی دیگر از ویژگی های کاربردی و مفید سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) دارا بودن ماژول های مختلف و فراوانی می باشد که به صورت پیش فرض در این سیستم گنجانده شده و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی به گسترش قابلیت های مورد نیاز خود پرداخته و حتی با استفاده از افزونه ها، ماژول های دلخواه خود را نیز به فروشگاه اضافه نمایند.
- گزارشات فروش :یکی دیگر از ویژگی های مهم سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) ارائه ی گزارشات مختلف از وضعیت فروشگاه و کالاها و سایر موارد مربوط به فروشگاه به صورت کاملا صحیح و درست و به خصوص 3 گزارش زیر می باشد که باعث می شود تا فروشنده همواره از وضعیت فروشگاه مطلع و باخبر باشد. علاوه بر این می توان با استفاده از افزونه ها نوع گزارشات مختلف دیگری را نیز به فروشگاه اضافه نمود و نظارت بهتری بر روی کار و تجارت خویش ایجاد نمود.
گزارش فروش : توانایی محاسبه ی کل مبلغ فروش به صورت روزانه ، هفتگی یا ماهانه
محصولات مشاهده شده : امکان مشاهده ی اینکه کدام یک از محصولات فروشگاه به میزان بیشتری مورد بازدید قرار گرفته اند.
کالاهای خریداری شده : امکان مشاهده ی اینکه کدام یک از محصولات فروشگاه به مقدار بیشتری به فروش رفته است. 
- سئوی بهینه شده :
یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و حیاتی که باعث جذب کاربران زیادی در سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) شده است داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند می باشد که می تواند فروشگاه را در داشتن یک رنک بالا در موتورهای جستجو و در مورد کلمات کلیدی مربوط به محصولات و فروشگاه یاری نموده و نه تنها فروشگاه را با ایندکس نمودن صفحات و محصولات در موتورهای جستجو معروف تر و محبوب تر ساخته بلکه با انجام این عملیات فروشگاه را نیز همواره در صفحات نخست موتورهای جستجو قرار می دهد که سرانجام این امور نیز باعث پیشرفت در افزایش بازدید ها و تسریع در فروش بیشتر محصولات خواهد شد.
- پرداخت در قالب مهمان :
یکی دیگر از قابلیت های مهم سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) قابلیت پرداخت به صورت مهمان می باشد که مشتری را از اجبار برای ثبت نام و ساختن یک اکانت در سایت راحت ساخته و به مشتری اجازه می دهد تا به سادگی و تنها با وارد نمودن مقدار جزئی از اطلاعات مورد نیاز به خرید و سفارش محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه بپردازد.
- امکان تجارت (B2B) :
تجارت بی تو بی (Business 2 Business) به معنای انجام مبادله و معاملات تجاری بین دو بنگاه تجاری می باشد. این تجارت چون معمولا بصورت عمده فروشی صورت می پذیرد باید بر سر قیمت و سایر شرایط مانند زمان تحویل و ... چانه زنی نمود و پس از انجام توافقات معامله انجام می گیرد و با فروش در یک فروشگاه الکترونیک (B2C) که اجناس باید بر چسب قیمت داشته باشد و به معرف کننده نهایی فروخته می شود، متفاوت باشد. هم اکنون نیز سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) به سبب ویژگی های بسیاری که دارا می باشد می تواند در اداره و مدیریت فروشگاه به عنوان یه برنامه ی (B2B) مورد استفاده قرار گیرد.
گروه های مشتریان : امکان تعریف گروه های مشتریان به حالت های مختلف پیش فرض، خرده فروش، عمده فروش و تنظیم قیمت های مختلف برای هر گروه در فروشگاه.
نمایش قیمت ها برای افراد وارد شده به سیستم : امکان تنظیم فروشگاه به منظور نمایش قیمت ها تنها برای مشتریان وارد شده به سیستم.
تعریف کپن تخفیف : با این قابلیت مدیر فروشگاه می تواند هرگونه تخفیفی را در سیستم برای همه ی کالاها و یا کالاهای خاص با درنظرگرفتن سقف خرید، تعریف نماید.
- تعیین ضریب مالیاتی برای فروش محصولات :فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) با استفاده از این قابلیت اجازه ی راه اندازی مناطق مالیاتی چندگانه را به طوری که مالیات صحیح بسته به اینکه کالا به کدام کشور می رود را فراهم می نماید.


 قابلیت های کلیدی سیستم فروشگاه ساز اپن کارت OpenCart v1.5.1.3 :- امکان چاپ فاکتورها و گزارشات فروش و ...
- امکان رتبه بندی محصولات و تعداد بازدید محصولات
- امکان دسته بندی محصولات به صورت نامحدود و همچنین ارائه ی نامحدود محصولات
- امکان اضافه نمودن بسیاری از موارد دلخواه با استفاده از افزونه ها
- توانایی تغییر اندازه ی خودکار تصاویر
- توانایی نمایش محصولات مرتبط با محصول مورد بازدید
- پشتیبانی کامل از درگاه پرداخت زرین پال و سازگاری کامل با آخرین نسخه
- چند زبانه و چند فروشگاهی بودن
- دارای سیستم بازاریابی
- دارای سیستم مدیریت تبلیغات
- دارای سیستم کوپن تخفیف و ابزار پشتیبان گیری و بازگردانی
- دارای رابط کاربری کاملا زیبا، جذاب، اداری و کاربردی
- دارای سئوی قدرتمند، تمپلیت های متنوع و ماژول های فراوان
- نصب بسیار آسان و همچنین پشتیبانی همیشگی و به روز رسانی رایگان
- و ...

ادامه مطلب ...