بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

chat یادگیری اصطلاحات و لغات در چت روم

  هم اکنون قصد داریم تا حدود ۱۰۰ اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم

   به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای

  نشان دادن شدن شما سرعت تایپ کردنتان را نیز بالا ببرد

DC
مخفف: Disconnect
به معنای: قطع ارتباط با اینترنت

C
مخفف: See
به معنای: دیدن، دوباره تو چت می بینمت

U R
مخفف: Your
به معنای: برای شما

۲
مخفف: Too
به معنای: همچنین

۴
مخفف: For
به معنای: برای

BRB
مخفف: Be Right Back
به معنای: زود برمی گردم

H&K
مخفف: Hug And Kiss
به معنای: در آغوش گرفتن و بوسیدن

IOU
مخفف: I Owe You
به معنای: من به شما مدیونم

ATB
مخفف: All The Best
به معنای: همه چیز عالی است

DL
مخفف: Download
به معنای: دانلود، بارگذاری

GG
مخفف: Good Game
به معنای: بازی خوبیه

GJ
مخفف: Good Job
به معنای: کار خوبیه

GL
مخفف: Good Luck
به معنای: موفق باشید، خوشبخت باشید

YW
مخفف: You”re Welcome
به معنای: خواهش میکنم، قابلی نداشت

WB
مخفف: welcome back
به معنای: به چت روم خوش آمدی

K
مخفف: Okay
به معنای: خوبه ، باشه ، قبوله

LTR
مخفف: Later
به معنای: بعدأ

SRY
مخفف: Sorry
به معنای: متأسفم، پوزش میخواهم

BBS
مخفف: Be Back Soon
به معنای: زود بازمیگردم

BBL
مخفف: Be Back Later
به معنای: بعدأ بازمیگردم

VIP
مخفف: Very Imprtant Person
به معنای: آدم خیلی مهم، آدم متشخص

OTNS
مخفف: Long Time No See
به معنای: خیلی وقته ندیدمت

MSG
مخفف: Message
به معنای: پیام

W
مخفف: With
به معنای: با

W8
مخفف: Wait
به معنای: صبر کنید

WO
مخفف: Without
به معنای: بدون چیزی

KIT
مخفف: Keep In Touch
به معنای: مراقبش باش، با احتیاط نگهداری کن

F2F
مخفف: Face To Face
به معنای: رو در رو

HT
مخفف: Hi There
به معنای: سلام

?HRU
مخفف: How Are You
به معنای: حالت چطور است؟

POOF
مخفف: Has Left The Chat
به معنای: چت را ترک کرده

AFAIK
مخفف: As For As I Know
به معنای: تا آنجایی که من می دانم

ASAP
مخفف: As Soon As Possible
به معنای: به زودی، در زودترین زمان ممکن

OMG
مخفف: Oh My GOD
به معنای: آه خدای من!

BTW
مخفف: By The Way
به معنای: راستی

JK
مخفف: Just Kidding
به معنای: شوخی می کنم

EG
مخفف: Evil Grin
به معنای: خنده شیطانی

BEG
مخفف: Big Evil Grin
به معنای: خنده شدید شیطانی

L
مخفف: Laugh
به معنای: خنده

LOL
مخفف: Laugh Out Load
به معنای: خندیدن با صدای بلند

S
مخفف: Smile
به معنای: لبخند

ROFL
مخفف: Rolling On Floor Laughing
به معنای: از خنده روی زمین غلطیدن

FC
مخفف: Fingers Crossed
به معنای: دعا کردن

WBS
مخفف: Write Back Soon
به معنای: زود پاسخ را بنویس

DWB
مخفف: Dont Write Back
به معنای: پاسخ را ننویس

LTNS
مخفف: Long Time No See
به معنای: (ترفندستان) مدت زیادی بود ندیده بودمت

BRB
مخفف: Be Right Back
به معنای: الأن بازمیگردم

GL
مخفف: Good Luck
به معنای: موفق باشی

TTFN
مخفف: Ta Ta For Now
به معنای: فعلأ خداحافظ

BBN
مخفف: Bye Bye Noe
به معنای: خداحافظ

B
مخفف: Born
به معنای: متولد

Xmas
مخفف: Christmas
به معنای: کریسمس

PA
مخفف: Per Annum
به معنای: هر ساله

TU یا TQ یا TY
مخفف: Thank You
به معنای: متشکرم

K2UL8R
مخفف: Talk To You Later
به معنای: بعدا به تو می گویم

LULAB
مخفف: Love You Like Brother
به معنای: تو را مانند یک برادر دوست دارم

LULAS
مخفف: Love You Like Sister
به معنای: تو را مانند یک خواهر دوست دارم

LTM
مخفف: Laugh To My Self
به معنای: به خودم میخندم

?M or F
مخفف: Male Or Female
به معنای: آقا هستید یا خانم؟

THX یا TNX
مخفف: Thanks
به معنای: ممنونم

NP
مخفف: No Problem
به معنای: مشکلی نیست، خواهش میکنم

B4N یا BFN
مخفف: Bye For Now
به معنای: فعلأ خداحافظ

ASL
مخفف: Age/S e x/Location
به معنای: سن/جنسیت/محل زندگی

CUL
مخفف: See You Later
به معنای: بعدأ میبینمت

CU
مخفف: See You
به معنای: میبینمت

EOM
مخفف: End Of Message
به معنای: انتهای پیام

MER30
به معنای: مرسی

ILU یا ILY
مخفف: I Love You
به معنای: دوستت دارم

IC
مخفف: I See
به معنای: فهمیدم

?U
مخفف: You
به معنای: شما؟

PLZ
مخفف: Please
به معنای: لطفأ

R
مخفف: Are
به معنای: هستید

@sa
به معنای: ساعت

M
مخفف: Male
به معنای: آقا

F
مخفف: Female
به معنای: خانم

ME2
مخفف: Me Too
به معنای: منم همینطور!

OTOH
مخفف: On The Other Hand
به معنای: از طرف دیگر

EMSG
مخفف: Email Message
به معنای: پیغام الکترونیکی یا ایمیل (ترفندستان)

IAE
مخفف: In Any Event
به معنای: در هر صورت

OIC
مخفف: Oh I See
به معنای: آه فهمیدم!

LYF
مخفف: Love You Forever
به معنای: برای همیشه دوستت دارم

IMO
مخفف: In My Oponion
به معنای: به نظر من

FYI
مخفف: For Your Information
به معنای: جهت اطلاع تو

PM
مخفف: Private Message
به معنای: پیغام خصوصی

BB
مخفف: Be Back
به معنای: بازمیگردم

TOY
مخفف: Thinking Of You
به معنای: به فکر تو هستم

TNT
مخفف: Till Next Time
به معنای: تا دفعه بعد

SYS
مخفف: See You Soon
به معنای: به زودی می بینمت

S
مخفف: Soon
به معنای: به زودی

GFN
مخفف: Gone For Now
به معنای: فعلأ می روم

GTSY
مخفف: Glad To See You
به معنای: از دیدنت خوشحال شدم

Nice 2 C U
مخفف: Nice To See You
به معنای: از دیدنت خوشحال شدم

AFK
مخفف: Away From Keyboard
به معنای: دور از صفحه کلید هستم

منبع :سایت تکنازhttp://www.taknaz.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

بد نیست اما خوب هم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد