بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Sony Vegas Pro v11.0

ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Sony Vegas Pro v11.0


با توجه به این که سطح فرهنگ و دانش اکثر افراد در یک خانواده در زمینه رایانه ها روز به روز در حال افزایش بوده و حالا هم می توان این دانش را به راحتی در میان فرزندان و یا والدین به راحتی مشاهده کرد معرفی نرم افزارها به مراتب از گذاشته ساده تر شده است. در گذشته وقتی نرم افزاری ارائه می شد اکثر افراد با آن آشنایی نداشتند و یا استفاده صحیح از آن را نمی دانستند و مدت زمان طولانی لازم بود این آموزش های نرم افزار به کاربران داده شود اما حالا با این پیشرفتی که صورت گرفته حرفه ای ترین نرم افزارها هم پس از مدت زمان کوتاهی برای اکثر افراد قابل استفاده هستند و یا حداقل یک کاربر معمولی به راحتی می توان از بخش های اصلی نرم افزار استفاده کند.
نمونه ای می آوریم تا این مورد را ثابت کنیم. در گذشته اکثر خانواده ها فیلم هایی که از خاطرات خود گرفته بودند را معمولا به استدیوهای ضبط و پخش می دادند تا آن ها فیلم ها را ویرایش کنند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی ها و افزایش سطح آگاهی کاربران همین فیلم ها به راحتی توسط خانواده ها ویرایش و تدوین می شود ؛ این امر مدیون این نکته است که اولا نرم افزارها ساده تر شده اند و ثانیا سطح آگاهی ها افزایش یافته است.
این مقدمه چینی ها برای معرفی نرم افزاری است که از همین الگو پیروی می کند. یعنی نرم افزاری است که به کاربران حرفه ای ترین امکانات را ارائه می دهد اما همین امکانات کامل هم با صرف مدت زمان کوتاهی برای همه قابل استفاده خواهد بود. نسخه ی جدید نرم افزاری به نام Sony Vegas Pro ارائه شده است و همانطور که از نامش هم بر می آید محصول بخش نرم افزار کمپانی سونی محسوب می شود. این محصول قدرتمند ابزاری است که توانایی تدوین فیلم ها را به قوی ترین شکل ممکن داراست. ابزاری که از واسط کاربری جذابی بهره می برد و توانایی پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف چندرسانه ای را دارا می باشد ؛ آنچه از سونی سراغ داریم این است که در بیشتر موارد جدیدترین تکنولوژی ها را در محصولاتش به کار می برد و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.
استفاده از نهایت کیفیت در صداها و تصاویر خروجی که نهایت لذت را برای ببینده به همراه دارد یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در Sony Vegas Pro به چشم می خورد. انواعی از افکت ها در این ابزار گنجانده شده اند تا کاربران حرفه ای به راحتی با کنار هم قرار دادن تصاویر و همین افکت ها به جذاب تر شدن کار خود کمک کنند. این محصول سونی توانایی پشتیبانی از انواع ورودی ها نظیر دوربین های دیجیتالی که امروزه بسیار هم رایج شده اند را دارد ؛ پس باید گفت که کاربران می بایست با خیالی آسوده دوربین های دیجیتالی را به سیستم متصل و منتظر بمانندتا Sony Vegas Pro آن ها را شناسایی و فیلم ها را ویرایش کنند.
وجود دو نسخه 32 بیت و 64 بیت که امروزه بیشتر نرم افزارها برای این دو پلتفرم طراحی می شوند هم یکی از دلایل موفقیت این بسته نرم افزاری شده است. واسط کاربری نرم افزار آنقدر جذاب و حرفه ای است که اگر نگوئیم بی نظیر است باید از لفظ کم نظیر برای آن استفاده کنیم چرا که امروزه واسط کاربری نقش مهمی را در استفاده آسان و البته حرفه ای از امکانات نرم افزارها ایفا می کند. تقریبا تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای و کامل در همین واسط کاربری گنجانده شده است.
در نهایت امر هم که بحث خروجی ها به میان می آید باید ذکر شود که Sony Vegas Pro توانایی رایت به صورت مستقیم برروی انواع سی دی ها ، دی وی دی ها و البته نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray  همراه با منوهایی جذاب را داراست ، البته ذخیره سازی به صورت ویدئو با کیفیت و خصوصیات دلخواه برروی انواع حافظه ها یا به اشتراک گذاری به صورت آنلاین هم بخش های دیگری هستند که کاربران باید در مورد این ابزار بدانند. نسخه نهم از این ابزار به صورت کامل برروی سرورهای آسان دانلود قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم اگر به نگهداری هرچه جذاب تر خاطرات خود که به صورت فیلم درآمده اند اهمیت می دهید این ابزار فوق حرفه ای را حتما آزمایش کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Vegas Pro v11.0 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
- ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن
- ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان
- انجام کارها با drag-and-drop
- استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش
- ویرایش در طول مدت پخش مدیاها
- پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند 4:3, 16:9 و ...
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش
- خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت
- انواعی از طرح ها و افکت های جذاب
- استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود
- نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen
- پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2
- ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش
- ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب
- پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها
- پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف
- پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا
- خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )
- قابلیت تعمیر صداها
- پلاگین استفاده از DirectX
- از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها
- Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش
- رایت لوح های فشرده به صورت های مختلف
- پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد
- آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube
- آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب
- همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا
- ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها
- ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت
- پشتیبانی از فرمت معروف swf
- پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

ادامه مطلب ...

دانلود منیجر قدرتمند Conceiva DownloadStudio v7.0.5.0

منبع : www.AsanDownload.com


یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با 6 مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد. واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود. این ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار Conceiva Download Studio می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio v7.0.5.0 :
- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان دانلود با سرعتی چند برابر
- قابلیت دانلود همزمان چندین فایل
- دسته بندی دانلودها
- امکان دانلود از سایت های آنلاین ویدئو
- سازگاری با اکثر مرورگرهای محبوب
- سازگار با تمامی پرتوکل ها
- امکان ضبط صوت و تصویر
- مرورگر داخلی نرم افزار
- قابلیت دانلود کامل یک سایت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود بازی جذاب The Island Castaway 2 v1.0.4

دانلود بازی جذاب The Island Castaway 2


The Island Castaway نام بازی بسیار سرگرم کننده و جذابی است که می تواند در این تعطیلات آخر هفته همه کاربران را سرگرم نماید. بازی ساده اما جذابی که بواسطه داستان هیجان انگیزش می تواند کاربر را برای طی مراحل بالاتر ترغیب کند ؛ در این بازی کاربر نقش یک سرخ پوست جوان را دارد که دائم باید در قبیله و روستایی که در آن زندگی می کند به گشت و گذار بپردازد و به راز و رمز های بازی دست پیدا کند. مشکلات زیادی پیش روی کاربر قرار دارد ؛ ابتداعا باید بتواند با دوندگی زیاد و جمع آوری میوه ها غذای خود را برای تامین انرژی به دست آورد ، زمانی که نقش اول بازی خسته می شود این میوه های جمع آوری شده هستند که می تواند درصدها مختلفی از انرژی را به وی بازگردانند.
حیوانات درنده هم جز آن دسته از مشکلاتی هستند که می توان با کمی دقت و حوصله و البته سرعت عمل در مراحل ابتدایی بازی از دست آن ها گریخت و در ادامه حتی به شکار آن ها نیز پرداخت. گرافیک بازی بسیار شبیه به زندگی سرخ پوستان واقعی است و حرکات و انیمیشن هایی که در The Island Castaway دیده می شوند آنقدر طبیعی خلق شده اند که می توانند حداقل ساعت ها کاربران را سرگرم نگه دارند. با توجه به حجم بسیار مناسب بازی نسبت به خصوصیات کلیدی اش پیشنهاد می کنیم حتما این بازی سرگرم کننده را دانلود کنید.


قابلیت های کلیدی بازی The Island Castaway 2 v1.0.4 :- داستان هیجان انگیز و متفاوت بازی
- طراحی فوق العاده زیبای انیمیشن ها در بازی
- سازگار با انواع سخت افزارهای معمولی برای اجرای بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- وجود بیش از 300 سوال که کاربر باید در طول بازی به پاسخ آن ها دست یابد
- استفاده از 16 کاراکتر مختلف در طراحی بازی
- 12 مدل میوه برای تغذیه و پخت غذاها
- امکان ساخت انواع کشتی ، خانه و ... به وسیله وسایل جمع آوری شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

وبگردی با مرورگر پر سرعت UCBrowser v7.8.0.95 Build 11071110 - آن

از آنجایی که امروزه اکثر افراد برای وبگردی و انجام کارهای خود در اینترنت از گوشی های خود استفاده می نمایند گروه آسان دانلود قصد دارد تا یکی از بهترین مرورگرهای موجود برای گوشی های آندروید را در اختیار دوستان قرار دهد تا به راحتی بتوانند با سرعت بالای صفحات وب را در گوشی خود باز نموده و به انجام کارهای خود بپردازید. UCBrowser v7.8.0.95 Build 11071110 یکی از بهترین مرورگرهای موجود برای گوشی های آندروید می باشد که اکنون در اختیار شما عزیزن قرار گرفته و می توانید آن را در ادامه از سایت آسان دانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود AKVIS MakeUp v2.0.298 آرایش تصاویر به صورت حرفه ای

دانلود AKVIS MakeUp v2.0.298 آرایش تصاویر به صورت حرفه ای


با پیشرفتی که امروزه دنیای تکنولوژی ها داشته است انجام هرکاری تقریبا ممکن شده است. به راحتی می توان با کمی حوصله و دقت تصاویر شخصی را طوری ویرایش و آرایش کرد که گویی تصاویر از ابتدا با بهترین دوربین ها و دقیق ترین گریم ها گرفته شده است. در آسان دانلود نمونه های مختلفی از نرم افزارهای آرایشی که نوعی از ویرایشگر های تصاویر هستند را معرفی کرده ایم اما این بار قصد معرفی پلاگین مختص به نرم افزار معروف فتوشاپ را داریم که کاربران به واسطه آن بتوانند علاوه بر آرایش تصاویر آن ها را در همان محیط نرم افزار فتوشاپ مورد ویرایش هم قرار دهند. AKVIS MakeUp نام این پلاگین است. پلاگینی که واسط کاربری مجزایی دارد اما به واسطه هماهنگی با فتوشاپ می بایست از نرم افزار فتوشاپ برای اجرای آن استفاده نمود. تمامی امکانات لازم برای ویرایش و آرایش portrait هایی که از اشخاص وجود دارد در این پلاگین گنجانده شده است.
افکت های زیباسازی چهره به همراه انواع وسایل آرایشی کار را برای کاربران بسیار ساده خواهد کرد. البته به خودی خود هم نرم افزار به واسطه منوهای دم دستی که دارد به راحتی قابل استفاده و بهره برداری است. از جمله دیگر قابلیت های AKVIS MakeUp می توان به دو حالت در ویرایش و آرایش ، امکان پرینت مستقیم تصاویر ، استفاده از افکت های جذاب و زیبا ، امکان انجام کار برروی چند عکس به صورت همزمان و موارد بسیار دیگر اشاره نمود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AKVIS MakeUp v2.0.298:
- پلاگین اختصاصی در نرم افزار فتوشاپ
- دو حالت مختلف برای ویرایش و آرایش تصاویر
- وجود افکت های مختلف در ویرایش تصاویر
- امکان استفاده از تمامی امکانات لازم برای آرایش چهره ها
- قابلیت کار همزمان برروی چندین فایل
- امکان پرینت مستقیم از پلاگین
- محیط مجزا در نرم افزار فتوشاپ
- استفاده آسان از نرم افزار بدون نیاز به دانش خاصی
- سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود Shaun The Sheep We Wish Ewe A Merry Christmas 2011

دانلود Shaun The Sheep We Wish Ewe A Merry Christmas 2011
Shaun The Sheep We Wish Ewe A Merry Christmas 2011
56mins | DVDRip | DivX | 688x384 | 25 fps | MP3 128Kbps | 686MB
Genre: Animation | Comedy | Family


همیشه سعی ما بر این بوده تا آنچه مورد نیاز شما کاربران است را در سایت قرار دهیم. چه نرم افزارهای کاربردی ، چه بازی ها و چه انیمیشن های مختلفی که در سایت قرار داده ایم سعی شده تا حتی الامکان جنبه کاربردی داشته باشند. به همین دلیل با توجه به آمار دانلودی از انیمیشن های قرار داده شده در سایت بدست آورده ایم قسمت های مختلف انیمیشن جذاب بره ناقلا جز محبوب ترین کارتون ها بوده است به همین جهت این بار هم برآن شدیم تا قسمتی جدید و جالب از این کارتون زیبا را در سایت قرار دهیم.
سال نو میلادی یعنی کریسمس موضوع این قسمت از بره ناقلا است. Shaun The Sheep We Wish Ewe A Merry Christmas 2011 که محصول سال 2011 میلادی هم می باشد بازهم شیطنت های این بره ناقلا را به تصویر می کشد که دائما در حال اذیت و آزار صاحب خود است و با همکاری خانواده اش در مزرعه حوادث جدیدی را پدید می آورند. برخلاف نمونه های قبلی این بار بیشتر داستان در فصل زمستان و برف هایی که تصاویر را سپید کرده اند اتفاق می افتد ؛ حال باید ببینیم این بره ناقلا در این قسمت چه دست گل هایی به آب می دهد...


ادامه مطلب ...

ابزاری متفاوت برای بهینه سازی MAGIX PC Check & Tuning 2012

ابزاری متفاوت برای بهینه سازی MAGIX PC Check & Tuning 2012  


MAGIX PC Check & Tuning ابزاری بسیار کامل برای استفاده و بهینه سازی کامل سیستم به منظور بهره وری از بالاترین کارآیی در سیستم عامل ویندوز XP ، ویستا و ویندوز محبوب 7 است. نرم افزاری قدرتمند که قادر است با تکنولوژی ها مختلفی که در آن تعریف شده است نهایت سرعت را به رایانه های خانگی و همچنین لپ تاپ ها هدیه دهد. در حقیقت این گونه نرم افزارها مهم ترین کاری که انجام می دهند بهینه سازی تمامی قسمت های مختلف سیستم برای ایجاد یک محیط سریع با بالاترین کارآیی برای کاربران است.
چک کردن انواع Error ها و رفع آن ها که به صورت کاملا اتوماتیک قابل انجام است نقش مهمی در افزایش سرعت سیستم خواهد داشت. نرم افزار MAGIX PC Check & Tuning علاوه بر محیط کاربری بسیار جذاب به آسانی هم قابل استفاده خواهد بود چراکه لازم نیست کاربر کار خاصی را انجام دهد و تنها کافیست سیستم خود را به نرم افزار بسپارد تا بالاترین کارآیی را تحویل بگیرد ؛ نرم افزار طوری طراحی شده است که بسیاری از قسمت ها و عملکردهای نرم افزار کاملا اتوماتیک انجام می پذیرند.
علاوه بر بهینه سازی سیستم عامل و بخش های مختلف آن ، این نرم افزار کار بهینه سازی اینترنت و تمامی پل های ارتباطی را هم بر عهده می گیرد که باعث افزایش سرعت در ارتباط به میزان زیادی می شود. بهینه سازی حافظه رم نقش بسیار مهمی را در افزایش کارآیی و سرعت دسترسی به بخش های مختلف سیستم عامل ایفا می کند ؛ نقش نرم افزار MAGIX PC Check & Tuning در این کار تنها آزادکردن بخش هایی از حافظه رم که بدون استفاده مانده و یا به واسطه ابزارهای خاصی اشغال شده اند است. چک کردن درایورها و دریافت نسخه های جدید هم که باعث سازگاری هرچه بهتر سیستم عامل با سخت افزار می شود از دیگر نکات قابل توجه است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX PC Check & Tuning 2012 : - سهولت در استفاده از نرم افزار
- واسط کاربری بسیار جذاب
- امکان مدیریت تمامی بخش های نرم افزار
- چک کردن درایورها و دریافت نسخه های جدید
- بهینه سازی تمامی بخش های سیستم عامل
- امکان مدیریت بر بهینه سازی سخت افزار ها
- بهینه سازی کانکشن های اینترنتی
- انجام بسیاری از بخش های نرم افزار به صورت خودکار
- امنیت بالا در اطلاعات سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

ویرایش اسناد متنی و PDF توسط Infix PDF Editor Pro v5.05

منبع : www.AsanDownload.com

همانطور که می دانیم PDF فرمتی است که در ذخیره و بازیابی اسناد استفاده می شود. این فرمت که به دلیل داشتن امکانات فراوان به اولین و مهم ترین انتخاب کاربران تبدیل شده است می تواند اسناد را طوری در خود ذخیره کند که حتی با چندبار جا به جایی هم در سیستم های رایانه ای مختلف به همان صورت که ذخیره شده است قابل مشاهده باشد. شاید مهم ترین ایرادی که بتوان به این فرمت گرفت، عدم ویرایش به صورت مستقیم برروی PDF باشد. در اغلب موارد باید این فرمت را تبدیل نمود و سپس مورد ویرایش قرار داد که در این صورت هم خطاهای زیادی به وجود می آید. برای ویرایش اسناد PDF نرم افزارهایی تولید شده اند که می توانند به صورت مستقیم اقدام به ویرایش نمایند. مهم ترین خصوصیتی که این ابزارها دارند این است که علاوه بر سرعت عمل و کم تر شدن خطا به سادگی اسناد را ویرایش نمایند. Infix PDF Editor نام یکی از این دسته نرم افزارها می باشد. ابزاری بسیار کم حجم که به سادگی کاربران را در ویرایش اسناد PDF یاری می دهد. این ویرایشگر قادر است تا متون داخل اسناد را شناسایی و برای ویرایش آن ها اقدام نماید. همچنین می توان فونت ها را به سادگی تغییر داد و یا این که تصاویر را انتخاب و برروی آن ها تغییراتی از قبیل تغییر اندازه و یا تغییر در رنگ تصاویر اعمال نمود. Infix PDF Editor با نهایت کیفیت اسناد را ذخیره می کند تا در نمایش آن ها هم مشکلی وجود نداشته باشد. در توضیح این ابزار تنها باید این طور بیان کرد که این ابزار در حقیقت یک پردازشگر متن می باشد با این تفاوت که قادر است اسناد PDF را به صورت مستقیم مورد ویرایش قرار دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Infix PDF Editor Pro v5.05:- محیط کاربری بسیار ساده نرم افزار
- قابلیت ویرایش اسناد PDF به صورت مستقیم
- پردازشگر متن با قابلیت تغییر در متن اسناد
- قابلیت ویرایش تصاویر
- قابلیت جست و جو در اسناد
- امکان عمل کپی از دیگر اسناد به PDF
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- قابلیت اعمال حاشیه در اسناد PDF
- نهایت کیفیت در ذخیره اسناد
- قابلیت ویرایش تصاویر نظیر تغییر اندازه ، رنگ و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

تبدیل فرمت ها در تصاویر با نرم افزار AVS Image Converter v2.1.1.

منبع : www.AsanDownload.com


AVS Image Converter
یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Image Converter v2.1.1.168:- پشتیبانی از فرمت های رایج تصویری
- امکان تبدیل همزمان چندین فایل به یکدیگر
- سرعت بسیار بالا در تبدیل فرمتهای تصاویر به یکدیگر
- پشتیبانی از تصاویر متحرک برای تبدیل
- عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل
- قابلیت تغییر دادن اندازه تصاویر بدون افت کیفیت
- اضافه کردن افکت های زیبا و متنوع به تصاویر
- قابلیت امکان اضافه کردن واترمارک به تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود Nero Multimedia Suite v11.0.10700 بسته نرم افزاری جدید نر

دانلود Nero Multimedia Suite  بسته نرم افزاری جدید نرو


همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero  را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد.
بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته  جای گرفته اند.
استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده
Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت
Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده
Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا.
Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero.
Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
Nero Video: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.
اما قابلیت های این بسته به همین جا ختم نمی شود . چراکه ابزارهای مفید دیگری هم وجود دارند. این نرم افزار ها قادرند تا درایو مجازی بسازند ، دیسک ها را شخصی نمایند، برروی لوح های فشرده قفل قرار دهند و سرعت گردش درایو دیسک گردان را مورد سنجش قرار دهند.قابلیت جدیدی که به این بسته اضافه شده است قابلیت هک کردن لوگو برروی دیسک های می باشد. این قابلیت  LightScribe  نام دارد و کاربران قادرند با رایتر های مخصوص  اقدام به هک کردن لوگو ها و طرح های خود نمایند.


مهم ترین قابلیت های بسته نرم افزاری Nero Multimedia Suite v11.0.10700 :- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام عمل کپی رایت دیسک ها
- رایت انواع لوح های فشرده با فرمت ها و شکل های مختلف
- ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
- تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های رایج لوح های فشرده نظیر ISO
- قابلیت پشتیبان گیری از لوح های فشرده
- پشتیبانی از لوح های فشرده Blu-rey
- پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری
- ساخت منوهایی دو بعدی و سه بعدی برای فیلم ها
- محیطی بسیار کاربر پسند و جالب
- مدیریت آسان تصاویر
- مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها
- ساخت ایمیج از دیسک ها
- به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
- تماشای شبکه ای تلویزیونی به صورت زنده
- ضبط صدا و تصویر
- ویرایش موزیک ها
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- قابلیت قفل گذاری برروی دیسک ها
- قابلیت شخصی کردن دیسک ها
- سرعت سنج برای دیسک گردان ها
- ساخت درایو مجازی
- قابلیت رایت بر روی انواع لوح فشرده نظیر CD و DVD و blu-rey و ...
- بهینه سازی شده نسخه جدید با ویندوز محبوب ویستا
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...